Prekių grąžinimo sąlygos
-
Internetinės parduotuvės www.silvera.lt parduotų prekių grąžinimo/keitimo sąlygos.
Įsigytą netinkančią ar nepatikusią prekę galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo įsigijimo.
• Grąžinama prekė turi būti su etikete, nenešiota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.
• Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, kad siuntimo metu nebūtų pažeista (pakuotė, kurioje prekė buvo gauta nevisada yra tinkama grąžinimui).
• Grąžinant prekę, kartu prašome atsiųsti prekių įsigijimo dokumento kopiją (sąskaitą, kurią gavote kartu su preke arba el. paštu).
• Siuntos registracijos numerį reikia atsiųsti mums elektroniniu paštu info@silvera.lt. Laiške nurodykite vardą, pavardę, banko sąskaitos numerį į kurią bus grąžinami pinigai.
• Pakeisime prekę į kitą, Jums patikusią (dėl kainų skirtumo suderinsime el. paštu info@silvera.lt) arba grąžinsime visą sumą, kurią sumokėjote už prekes.
• Pinigai grąžinami per 7 d.d. nuo prekės grąžinimo dienos pardavėjui.
Brokuotos prekės keitimas/grąžinimas.
Pastebėjus broką gaminyje prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu info@silvera.lt arba tel.: +37065042464.
Svarbu! Juvelyriniai gaminiai nepriimami atgal jeigu:
• gaminys natūraliai nusidėvėjo ar oksidavosi (patamsėjo)
• gaminys turi mechaninių pažeidimų
• gaminys buvo paveiktas cheminių medžiagų ar aukštos temperatūros
• gaminys buvo pirkėjo taisytas
• grandinėlėms ant kojos garantijos nėra
• nebuvo laikomasi juvelyrinių dirbinių saugumo
Prekes galite siųsti paštomatu, OMNIVA Panevėžio IKI VILNIAUS paštomatas, Vilniaus g. 60, arba LP EXPRESS VASARIS, PC, Aukštaičių g. 88, Panevėžyje. Tel.Nr.: +37065042464 (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus kai grąžinama brokuota prekė)